Indlæser
IVÆRKSÆTTERHJULET 1. omgang forår 2024
Vis lignende arrangementer
Dato og tid
Onsdag d. 24. januar 2024 kl. 16:30 til torsdag d. 7. marts 2024 kl. 21:00
Tilmeldingsfrist
Tirsdag d. 30. januar 2024 kl. 16:30
Sted
UCL Boxen,
Seebladsgade 2,
5000 Odense
UCL Boxen
Seebladsgade 2
5000 Odense
Arrangementsbeskrivelse
ONSDAG DEN 24. JANUAR KL. 16:30-20.30
UCL BOXEN, Seebaldsgade 2, 5000 Odense C
Vagn Remme/Odense Iværksætterservice
Online markedsføring
- Søgemaskineoptimering
- Google Ads
- Facebook Business
_____________________________________________________________
TIRSDAG DEN 30. JANUAR KL. 16:30-20.30
Coworking Plus, Kochsgade 31D, 5000 Odense C
LinkedIn
Overordnede emner i oplægget
- Intro til brug af LinkedIn
- Overblik over muligheder og redskaber
- Hvad kan man på LinkedIn?
- Hvad skal jeg bruge det til?
- Netværk og social selling
- Optimering af egen profil
- Hvornår skal jeg søge hjælp til LinkedIn?
Ved Theis Godtfredsen/Lead Your Way
_____________________________________________________________
TIRSDAG DEN 6. FEBRUAR KL. 16:30-20.30
Agenda advokater, Asylgade 7, 5000 Odense C
Netværk - Hvem skal jeg netværker med og hvordan?
Ved Vagn Remme/Odense iværksætterservice
Jura
Modulet giver en introduktion til tre centrale emner, du som iværksætter bør have et kendskab til, når du starter egen virksomhed.
- Valg af selskabsform
- Markedsføringslovens faldgruber
- GDPR
Ved Morten Hillerup Andersen / Agenda Advokater
_____________________________________________________________
TIRSDAG DEN 20. FEBRUAR KL. 16.30-20.30
Stjerneskibet, Havnegade 29, 5000 Odense C
Iværksætteroplæg ved BedreDIG René Sehsted
Hvordan er livet som iværksætter. Hvilke udfordringer møder man og hvorfor starter man sin egen virksomhed. Det fortæller René Sehsted fra virksomheden BedreDIG om.
Skattestyrelsen
For at komme godt i gang med en ny virksomhed, er det blandt andet vigtigt at vide:
- Om Skattestyrelsen anser din personlige virksomhed for erhvervsmæssig.
- Hvad skal jeg vide, hvis jeg starter et selskab.
- Om din virksomhed skal momsregistreres.
- Hvilke krav stilles til dit regnskab, bogføring og dine fakturaer.
- Hvordan du får betalt moms og/eller lønsumsafgift og skat.
Mette Wiersøe/Skattestyrelsen
På modulet taler vi også om de forskellige virksomhedsformer og hvad du ellers skal være opmærksom på.
_____________________________________________________________
TIRSDAG DEN 27. FEBRUAR KL. 16:30-20.30
Rosen, Nørregade 36, 5000 Odense
Netværk - kaffemødet
Vagn Remme/Odense Iværksætterservice
A-kassen
Sådan er du sikret som selvstændig.
Ved Claus Jeppesen/Frie
Forsikring
Modulet giver en oversigt over erhvervsforsikringer. Hvilke er lovpligtige og hvilke er "nice to have" i tilfælde af at uheldet er ude?
Ved Jens Blom/Lokalforsikring
_____________________________________________________________
ONSDAG DEN 6. MARTS KL. 16.00-20.30
Konsulenthuset F10, Hollufsgårds Allé 2, 5220 Odense
Salg for ikke-sælgere – men for alle med kundekontakt
Formålet med kurset er at få tilført viden omkring salg og salgsindsatser der gør det både sjovt og lettere at samarbejde med kunden. Mål med kurset er at få tilført lette og meget anvendelige værktøjer til at øge salget.
Målgruppe for kurset
Kurset er for alle med kontakt til kunder på en eller anden måde. Det kan være som del af kundeservice, i back-office, ekspeditionen, som juniorsælger eller som salgsassistent. Kontakten kan være på telefon, i showroom, på messer eller bare når kunden kommer forbi eller ringer til virksomheden.
Udbytte af kurset
Forvent af komme fra kurset med masser af gode ideer til en lettere og mere målrettet dialog med kunderne. Regn også med at få et helt nyt syn på salg og salgssupport til gavn for både dig, kunderne og virksomheden. Du får lettere ved at indgå i en professionel dialog med kunderne og til både at spørge til kundens behov og til at afslutte et salg eller sende kunden videre til den rette sagsansvarlige på en behagelig måde.
Deltagerkrav og forberedelse:
Der kræver ingen faglige forudsætninger at deltage i kurset, blot et ønske om, at skabe endnu bedre kundedialoger og bidrage til virksomhedens vækst og kundernes tilfredshed med virksomheden. Der er ingen forberedelse til kurset ud over at tænke over hvor du oplever det går rigtig godt i dine dialoger med kunder – og hvor du kunne tænke dig det gik endnu bedre.
Ved Lars Egsvang/Lars Egsvang
_____________________________________________________________
NB Iværksætterhjulet opfølges af individuelle møder efter behov.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Kontaktinformation til arrangør
Vagn Remme
Tlf: +45 23349792
vlar@odense.dk
Kontaktinformation til arrangør
Vagn Remme
Tlf: +45 23349792
vlar@odense.dk