Indlæser
Den digitale kunderejse
Vis lignende arrangementer
Dato og tid
Tirsdag d. 19. november 2019 kl. 09:00 til 12:00
Tilmeldingsfrist
Mandag d. 18. november 2019 kl. 23:50
Sted
Nykredit ,
Munkebjergvænget 1,
5230 Odense M
Nykredit
Munkebjergvænget 1
5230 Odense M
Arrangementsbeskrivelse
Når dine kunder besøger dig digitalt, agerer de på en anden måde, end hvis de gik ind i en fysisk butik.
På nettet kan kunden i fred og ro sidde og surfe rundt for at finde det bedste tilbud, den mest overskuelige hjemmeside eller den webshop, som fungerer bedst.
Hvis kunden møder ”modstand” - altså en side som ikke fungerer, eller en side hvor det ikke går hurtigt nok at finde det de søger, så er de hurtigt videre til din konkurrent – uden du overhovedet opdager det.
På denne workshop skal vi arbejde med den digitale kunderejse. Du får viden om hvad der skal til, for at kunden får en god oplevelse og vælger at handle hos dig.
Workshoppen veksler mellem teori og opgaver, hvor du kommer til at arbejde med din egen virksomhed.
Du vil efterfølgende være i stand til at kortlægge hvilke punkter du kan sætte ind på og tilpasse din markedsføring, så du får flere besøgende og et større salg.
Underviser: Heidi Svane Pedersen, Lifestyle & Design Cluster
OBS. Kræver CVR-nr.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >